Ryby a omega-3 mastné kyseliny

Ryby

Dva alebo viac porcií rýb týždenne sú spojené s 30 percentami nižšieho rizika vzniku ischemickej choroby srdca v dlhodobom horizonte, toto ukazujú štúdie. Rybí najmä “olejové” druhy, ako je losos a tuniak, obsahujú omega-3 mastné kyseliny, ktoré znižujú hladinu triglyceridov v krvi, ktoré môžu prispieť k zrážaniu krvi. Omega-3 mastné kyseliny tiež znižujú krvný tlak…

Pokračovať na celý článok →

30 zdravých ingrediencií do šalátov, ktoré môžete kombinovať

30 zdravých ingrediencií do šalátov, ktoré môžete kombinovať

Šaláty, niekto ich miluje, iný nenávidí. Ak ich milujete, týchto 30 ingrediencií musíte poznať! Šaláty sa dajú pripraviť jednoducho a pomerne lacno, okrem toho prinášajú množstvo zdravotných výhod a mnohé z nich chutia naozaj skvelo. Predstavujeme vám 30 zdravých ingrediencií, ktoré môžete využiť k príprave šalátov aj vy doma, stačí ich len kombinovať podľa svojej chuti. 1. Cesnak…

Pokračovať na celý článok →