Znížte riziko nadváhy o 49% celozrnným pečivom

Celozrnné pečivo

Vyhnite sa bielym potravinám! Bolo preukázané, že konzumáciou bielych potravín napomáhate zvyšovaniu svojej hmotnosti. Tvrdenie sa opiera o výsledky štúdie vykonanej na vzorke 74 000 žien. Veľké množstvo jednoduchých sacharidov z bielej múky a pridaného cukru môžu znamenať pohromu na hladinu cukru v krvi a viesť k priberaniu na váhe. Bez tohto pridaného cukru, bielej…

Pokračovať na celý článok →

30 zdravých ingrediencií do šalátov, ktoré môžete kombinovať

30 zdravých ingrediencií do šalátov, ktoré môžete kombinovať

Šaláty, niekto ich miluje, iný nenávidí. Ak ich milujete, týchto 30 ingrediencií musíte poznať! Šaláty sa dajú pripraviť jednoducho a pomerne lacno, okrem toho prinášajú množstvo zdravotných výhod a mnohé z nich chutia naozaj skvelo. Predstavujeme vám 30 zdravých ingrediencií, ktoré môžete využiť k príprave šalátov aj vy doma, stačí ich len kombinovať podľa svojej chuti. 1. Cesnak…

Pokračovať na celý článok →