Spáľte 2x viac kalórii s týmito tipmi

Postupujte podľa týchto jednoduchých tipov a spáľte 2x viac kalórii a to každý deň, bez toho, aby nenastali drastické zmeny vo vašom každodennom živote. Čítajte pozorne a hlavne ich aplikujte do svojej každodennej rutiny čo najskôr.

Spáľte 2x viac kalórii s týmito tipmi
Spáľte 2x viac kalórii s týmito tipmi

Vstať a ísť! – Je dôležité začať deň s trochou pohybu, to naštartuje váš metabolizmus a dostanete sa k procesu spaľovania kalórií vo vašom tele po celý deň. Len 15 minút skokov, brušákov alebo behanie hore a dole po schodoch, keď vaše deti vodíte do školy . Potom vaše telo bude pripravené spáliť viac kalórií, ako keď pôjdete počas dňa na prechádzku mestom, bežať za deťmi, alebo dokonca jednoducho robiť domáce práce!

Zostať v pohode – Aj keď je to lákavé, nahodiť ústredné kúrenie teraz, že sa blíži zima, mali by ste sa pokúsiť a udržiavať otvorené okno pre čerstvý a chladný vzduch. To je preto, že keď je vystavené nízkym teplotám, bude vaše telo spaľovať kalórie a pomôže vaše telo udržať v teple – a to aj keď budete len sedieť – vyhrali ste!

Pocit menejcennosti –  nemusí to byť najlepšia možnosť, ale namiesto sedenia na pohovke v sobotu večer pri sledovaní televízie si sadnite na podlahu! To je preto, že vaše svaly budú podporovať vaše telo, keď budete sedieť na podlahe, budete spaľovať viac kalórií.

Von a okolie – Skúste dokončiť jednu “cestu” vo svojom dni chôdzou alebo behom miesto jazdy. Vedci zistili, že spálite o 10% viac kalórií, keď budete chodiť alebo behať vonku, takže či už je to ráno škola, poslanie listu alebo idete do domu svojho priateľa – vezmite si svoje tenisky a môžete vyraziť!

Zelený čaj – My všetci milujeme dobrú šálku čaju, ale skúste si uvariť šálku Earl Grey alebo zeleného čaju, to vám pomôže dvojnásobne spáliť kalórie. Nielen, že obsahujú kofeín, ktorý môže pomôcť stimulovať vaše telo k spáleniu kalórií, ale pitie zeleného čaju zároveň môže tiež znížiť prísun sacharidov, ktoré vaše telo absorbuje a udrží vaše kalórie tak nízke, ako je to možné.

Veľa vody – Pitie až ôsmych šálok vody denne (ekvivalent dvoch litrov) môže pomôcť spáliť asi 100 kalórií denne. Voda má aj ďalšie priaznivé účinky a je pre nás nevyhnutným každodenným spoločníkom. Kedy ste teda dnes pili naposledy?

Perfektné načasovanie – Dr. Paul Kelley, z Oxfordskej univerzity, vysvetľuje, že cirkadiálny rytmus (ktorý kontroluje v 24-hodinovom kolobehu tela) zmena v priebehu života, “čo znamená, že je iný” najlepšia doba ” prebudiť sa a vykonávať rutinné činnosti, v závislosti od vášho veku “. Takže v 40. rokoch je ideálny čas na cvičenie, aby čo najviac vykonávali pohyb (a dúfajme, že spálite dvojnásobok kalórií) je o 08:45. Vo svojich 50. a 60. rokov, je to o 8 ráno, a vo svojich 70. rokoch, že je to 07:30 hod. alebo o 17:00 hod. – pre tých, ktorí radi ležia!

Zaraďte tieto tipy do svojej každodennej rutiny čo najskôr. Spáľte takto až 2x viac kalórii. Držte sa ich poctivo a čoskoro pozorujete výsledky. Ak poznáte aj ďalšie tipy, ktoré dobre fungujú, dajte nám vedieť. Ako dobrá pomoc sú prípravky na chudnutie, tie môžu výrazne pomôcť, na rýchle chudnutie je obľúbená 5-dňová diéta, ktorú sme vyskúšali a napísali recenziu na našich stránkach.

Zdroj: womanmagazine.co.uk, foto: ilustračné (flickr.com)

Spáľte 2x viac kalórii s týmito tipmi
5/5 Hlasov: 5