Warning: getimagesize(): SSL operation failed with code 1. OpenSSL Error messages: error:14090086:SSL routines:ssl3_get_server_certificate:certificate verify failed in /data/e/b/eb8d10e1-4d8c-4e9a-8ce2-4004d6d82be0/chudnemzdravo.sk/web/wp-content/plugins/mashsharer/includes/header-meta-tags.php on line 270

Warning: getimagesize(): Failed to enable crypto in /data/e/b/eb8d10e1-4d8c-4e9a-8ce2-4004d6d82be0/chudnemzdravo.sk/web/wp-content/plugins/mashsharer/includes/header-meta-tags.php on line 270

Warning: getimagesize(https://www.chudnemzdravo.sk/wp-content/uploads/Celozrnné-pečivo.jpg): failed to open stream: operation failed in /data/e/b/eb8d10e1-4d8c-4e9a-8ce2-4004d6d82be0/chudnemzdravo.sk/web/wp-content/plugins/mashsharer/includes/header-meta-tags.php on line 270

Znížte riziko nadváhy o 49% celozrnným pečivom

Vyhnite sa bielym potravinám! Bolo preukázané, že konzumáciou bielych potravín napomáhate zvyšovaniu svojej hmotnosti. Tvrdenie sa opiera o výsledky štúdie vykonanej na vzorke 74 000 žien.

Celozrnné pečivo
Konzumujte veľa celozrnného pečiva a hnedej ryže

Veľké množstvo jednoduchých sacharidov z bielej múky a pridaného cukru môžu znamenať pohromu na hladinu cukru v krvi a viesť k priberaniu na váhe. Bez tohto pridaného cukru, bielej ryže a bielej múky, by ste však mali jesť veľa celozrnného pečiva a hnedej ryže. Jedna štúdia na Harvarde na vzorke 74 000 žien zistila, že tí, ktorí jedli viac ako dve denné porcie celozrnného pečiva bolo preukázateľne 49 percent menej pravdepodobné, že budú mať problémy s nadváhou než tí, ktorí jedli biele pečivo.

Ak si neviete predstaviť vysadiť naraz bielu ryžu a múku z vášho jedálnička, choďte na to postupne. Skúste najprv vymeniť pečivo za celozrné a následne bielu ryžu za hnedú, ktorá je zdravšia.

Foto: ilustračné (flickr.com)

Znížte riziko nadváhy o 49% celozrnným pečivom
5/5 Hlasov: 3